![](https://downloader-kiev3.disk.yandex.ru/rdisk/aed6fc69356d9163bb7e15b2a2cf27e7/mpfs/5jKjV96IZMtgr8s3_J8XkhNegk7ZBUC729TPHfpuQK3o8OJQ1xcyOwjbZZkPMbN1DjCbTwU73CO95V-FUyeJAg==?uid=0&filename=%D1%85%D1%83%D0%B4%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%20%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%88%202%20019.JPG&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&rtoken=06cc76d4319c65daf4bbcf3343d13c44&rtimestamp=547844e6&force_default=no)
Відкривати учням багатий світ мистецтва, формувати потребу у розвитку творчих здібностей, навчати сприймати та аналізувати твори мистецтва, викликати стійкий інтерес до національної культури – головне завдання вчителя художньої культури.
25.11.2014 р. на б
...
Читати далі »
619 |
0
Читати далі
![](https://downloader-kiev1.disk.yandex.ru/rdisk/2d4b7a83003eb6da2b0ca9a526d9d7ef/mpfs/qVnnHY6V0QfHRP3pCMSQzdCIOYOiZ_jhiRaiqB1-ZdqE4wBikj1cFirMdK4nv2ro9Z3tfEYL32uIY4ISi8fzyQ==?uid=0&filename=398.JPG&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&rtoken=6f7d3e4b89c853f56707ebf908543462&rtimestamp=54784be4&force_default=no)
Формування і розвиток в молодших школярів інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей для реалізації їхнього творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві забезпечує новий навчальний предмет в початковій школі «Інформатика».
24 листопада 2014 року в Немішаївській ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів методичним кабінетом відділу освіти проведено семіна
...
Читати далі »
603 |
0
Читати далі
![](https://downloader-kiev1.disk.yandex.ru/rdisk/66a98a8c588a1f9bc49a619ca0be5c33/mpfs/qW9bn8qIJxAcBPflMut1xYYCTOJzVHHJ_ua-L90qFbAnEL3Ca9o7JK6Swp1JC82ZaUiuiSQS8iI7IqTfqMtefQ==?uid=0&filename=IMG_6794.JPG&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&rtoken=9df3f68b00ae85677cbecfb2a62cd20b&rtimestamp=54784a36&force_default=no)
Третій рік поспіль учні, вчителі та батьки Луб’янської ЗОШ І – ІІ ступенів працюють над проектом «Мої обереги».
Вирушаючи у подорож до святої історії своїх предків діти разом із батьками відтворюють домашні обереги.
...
Читати далі »
610 |
0
Читати далі