Для підвищення кваліфікації,
методичної майстерності, професіоналізму, розвитку творчої ініціативи педагогів,
спрямованості до якісних результатів у навчанні й вихованні школярів запроваджено
атестацію педагогічних працівників.
Тому тема "Атестація педагогічних
працівників як управлінська та методична проблема. Упровадження кваліметричних
методів для вивчення діяльності педагогів" обговорювалась на спільному
семінарі-практикумі керівників загальноосвітніх навчальних закладів 30 жовтня
2013 року у Бородянській СЗОШ І-ІІІ ступенів
№ 1.
У роботі семінару взяли участь 57 осіб
- директори та заступники директорів з навчально-виховної роботи 28-ми
загальноосвітніх навчальних закладів району, методисти методичного кабінету
відділу освіти Бородянської райдержадміністрації, головні спеціалісти відділу
освіти.
Відкрила семінар начальник відділу
освіти Кухар В.І.
Семінар-практикум складався з
теоретичного та практичного блоків.
У ході теоретичного блоку розглядалися
питання: - "Алгоритм діяльності керівника
навчального закладу під час атестаційного періоду" (Кукілевська В.М.,
завідуюча методичним кабінетом відділу освіти), - "Атестація керівних кадрів
загальноосвітніх навчальних закладів" (Демченко Л.В., головний спеціаліст
відділу освіти), - "Вивчення професійної діяльності
педагогічних працівників" (Матвійчук В.В., методист методичного кабінету
відділу освіти), - "Вивчення професійної діяльності педагогічних
працівників за методикою Зирянової О.Г." (з досвіду роботи Примаченко
Р.В., заступника директора з навчально-виховної роботи Бородянської СЗОШ І-ІІІ
ступенів № 1).
Учасники семінару здійснювали обробку
результатів анкетування педагогічних працівників, учнів, батьків, презентували
результати аналізу та розв’язували тематичні ситуативні задачі
(питання-відповідь).
Насамкінець начальником відділу освіти
Кухар В.І. підведено підсумки семінару.
|