Сучасна щкола - відкрита соціально-педагогічна система, про яку дедалі частіше говорять як про сферу послуг. Сучасна успішна школа включає високий рівень викладання навчальних предметів, позитивний психологічний клімат, забезпечує вивчення іноземних мов, дотримання здорового способу життя, формує культуру поведінки, впроваджує національні традиції. Всі ці складові створюють позитивний імідж школи.
04 лютого 2015 року у Бородянській СЗОШ І-ІІІ ст. №2 методичним кабінетом відділу освіти проведено семінар-практикум директорів та заступників загальноосвітніх навчальних закладів району з теми «Кваліметричний підхід до вивчення, формування та розвитку іміджу школи».
Мета семінару – визначення складових іміджу навчального закладу та впровадження кваліметричного підходу до його вивчення та розвитку.
Начальник відділу освіти Кухар В.І. у вступному слові ознайомила присутніх із сутністю іміджу сучасної школи в управлінні навчальним закладом.
Структуру, завдання та шляхи формування іміджу навчального закладу (теоретичний аспект) презентувала Кукілевська В.М., завідуюча методичним кабінетом відділу освіти.
Директор Бородянської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 Лазутіна О.В. ознайомила учасників семінару з інструментарієм вивчення іміджу загальноосвітнього навчального закладу. Провела майстер-клас з упровадження кваліметричної моделі з визначення іміджу освітнього закладу. Під час проведення майстер-класу управлінський корпус навчальних закладів здійснював SWOT – аналіз, визначав шляхи розвитку позитивного іміджу Бородянської СЗОШ І-ІІІ ст. №2, був учасником інтерактивних вправ «Мозковий штурм», «Визначи пріоритети», «Надай перевагу», «Порівняй».
Практичний блок складався з управлінського квесту «Створи рекламу свого закладу освіти» й афішування рекламного продукту. |