Важливим показником результативності навчання є зовнішнє незалежне оцінювання. Аналізуючи у відділі освіти результати ЗНО -2016 , бачимо, що результати ЗНО з української мови, математики, історії України відповідають середнім показникам по області.
Звичайно, показники не найкращі, проте в порівнянні з минулим навчальним роком, результатами ЗНО учні в основному підтвердили річні бали, що свідчить про об’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів та про те, що ЗНО впевнено займає своє місце як вид контролю за якістю навчальних досягнень учнів. Керівникам навчальних закладів, учителям - предметникам, відділом освіти поставлено завдання проаналізувати позитивні та негативні результати, зробити для себе відповідні висновки та здійснити конкретні заходи для підвищення результатів ЗНО.
Відділ освіти системно організовував роботу з обдарованими школярами, Важливим показником рівня цієї роботи є результативність виступів учнів на обласних предметних олімпіадах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН. Всього учні району вибороли 27 призових місць, що є вагомим результатом у порівнянні з попередніми роками.
У 2015/2016 навчальному році зросла на 42% кількість переможців та призерів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін - 27 учнів (у 2013/2014 н.р. –29 учнів; 2014/2015 н.р. –15 учнів ).
Найрезультативніше школярі виступили на обласних олімпіадах з фізики, біології, української мови та літератури, історії, трудового навчання, здобувши по три дипломи відповідно, саме на ці предмети відділом освіти у 2015/2016 навчальному році виділялося 40 годин варіативної складової на поглиблене вивчення обдарованими учнями предметів. Подібну практику відділ освіти хотів би продовжувати у нинішньому і наступних навчальних роках.
Ефективною формою активізації наукової діяльності школярів є навчання у районній Малій академії наук учнівської молоді. У 2015/2016 н.р. 124 учні задіяні в роботі шкільних наукових товариств, у 15 загальноосвітніх навчальних закладах району
Проте результат роботи районного осередку МАН нас не може задовольняти, на обласний етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту ми представляли 7 робіт, з яких призове ІІ місце у секції "Етнологія" виборола лише одна робота, що є надзвичайно низьким результатом у порівнянні з попередніми роками. Вирішення цієї проблеми ми вбачаємо введенні доплат вчителям - предметникам за додаткові заняття з обдарованими дітьми. |