16 травня 2012 року на базі Бородянського дошкільного
навчального закладу «Казка» відбувся майстер-клас «Використання технік арт-терапії в корекційній
роботі з подолання порушень мовлення у дітей дошкільного віку» для
керівників методичних об’єднань вчителів-логопедів логопедичних пунктів і
дошкільних навчальних закладів області.
У майстер-класі брали участь Рібцун Ю. В.,
старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної
педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, Татаринцев О. В., завідуючий
навчально-методичним кабінетом спеціальної педагогіки КОІПОПК, Кукілевська В. М.,
завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Бородянської районної
державної адміністрації. Організацію та
проведення заходу здійснили Гарась Г. М., методист методичного кабінету відділу
освіти Бородянської райдержадміністрації, Павловська С. О., завідуюча ПМПК
відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації, Герасименко Н. П.,
завідуюча Бородянським дошкільним навчальним закладом «Казка», вчителі-логопеди
дошкільних навчальних закладів Бородянського району: Остринська Л. В., Вітрук Л. А.,
Матвєєва О.
В.
У заході презентовано майстер-класи вчителя-логопеда
Бородянського дошкільного навчального закладу «Буратіно», Вітрук Лариса
Анатоліївна, яка презентувала
фрагмент заняття з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням
мовлення та використанням технік ізо- та казкотерапії «Підводне царство»; завідуючої
ПМПК відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації Павловської
Світлани Олександрівни, яка
запропонувала фрагмент
заняття з дітьми загального недорозвитку мовлення, з використанням технік
пісочної терапії «Подорож до вчителя-логопеда Бородянського дошкільного
навчального закладу «Казка», Матвєєвої Олени Василівни, яка провела
заняття з дітьми загального
недорозвитку мовлення, з використанням технік музичної та су-джок терапії
«Країна, де сходить сонце».Африки»;
У ході заняття "круглого столу" висловлено пропозиції щодо
удосконалення логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку у Київській
області.
За результатами майстер-класу
прийнято рекомендації та окреслено подальші шляхи співпраці педагогічних
працівників дошкільних навчальних закладів, науковців та батьків.
|