Середа, 08.05.2024, 03:54
            Відділ освіти Бородянської районної державної адміністрації

Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу

Новини Педпреса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Логин:
Пароль:
Головна » 2015 » Жовтень » 21 » Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири
17:19
Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири

Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири така тема спільного засідання кафедри освітньої політики інституту політології та права Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова та працівників методичного кабінету відділу освіти Бородянської райдержадміністрації , керівників загальноосвітніх навчальних закладів, проведеного 21 жовтня 2015 року на базі Бородянського Центру соціально-психологічної реабілітації «Довіря» . У заході взяли участь Вернидуб Р.М., кандидат фізико-математичних наук, професор, проректор з навчально-методичної роботи НПУ ім.М.П.Драгоманова, Бобрицька В.І., доктор педагогічних наук, професор кафедри освітньої політики, Горохов С.В., кандидат історичних наук, доцент, та інші працівники кафедри.

З вступним словом виступила Кухар В.І., начальник відділу освіти ,яка окреслила основні проблеми з якими стикається кожна школа , кожен керівник закладу, який безпосередньо працює з молодим педагогом. Зупинилася на необхідності шукати орієнтири оновлення підготовки педагогічних кадрів і здійснювати ці пошуки краще в товаристві однодумців.

Вернидуб Р.М., кандидат фізико-математичних наук, професор, проректор з навчально-методичної роботи НПУ ім.М.П.Драгоманова, зупинився на причинах, які перешкоджають досягненню значних результатів у професійній підготовці учителів та закликав поміркувати над шляхами оптимізації такої підготовки.

Бобрицька В.І., доктор педагогічних наук, професор кафедри освітньої політики, зазначила, що вибір учительської професії випускниками школи здійснюється або за покликом серця або просто за можливістю вступу до вищого навчального закладу, щоб отримати диплом (таких 40% абітурієнтів), усі ж хто прагнуть престижного фаху чи блискавичної кар'єри, як правило, оминають педагогічні спеціальності. Тому основним завданням вважає боротьбу за імідж випускника –педагога, що підготовка учителів має орієнтуватись на діяльнісні та інноваційні методи роботи в школі, на часткову чи повну відмову від старих методів, на заміну їх активними методами навчання, введення курсу «Педагогічної майстерності».

Свої думки щодо підготовки педагогічних кадрів висловили Кукілевська В.М., завідуюча медодичним кабінетом, Матвійчук В.В., методист методичного кабінету, Лазутіна О.В., директор Бородянської СЗОШ І-ІІІ ступенів, Козак С.Г., директор Новокорогодского НВО.


Переглядів: 566 | Додав: vsa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні лінки
Архів записів




Copyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz