Субота, 20.04.2024, 14:17
            Відділ освіти Бородянської районної державної адміністрації

Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу

Новини Педпреса
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Логин:
Пароль:
Головна » 2014 » Лютий » 8 » Наступність та перспективність у роботі дошкільної і початкової ланок освіти – головна умова успішного навчання першокласників
11:26
Наступність та перспективність у роботі дошкільної і початкової ланок освіти – головна умова успішного навчання першокласників


Навчання в сучасній школі вимагає пошуку нових підходів до вирішення проблеми наступності, що допомагає усп­ішному розв'язанню завдань безперервної освіти  на перших її етапах: у дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями ДНЗ.


Саме для  вирішення проблем наступності 5 лютого 2014 року у Немішаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбувся методичний міст «
Єдність, взаємодія та узгодженість у формах, методах та прийомах освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку», організований директором Черненко Н.П., учителями 1-их класів, практичним психологом, соціальним педагогом Немішаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, за участю методиста з початкового навчання методичного кабінету відділу освіти Ярошенко О.П., завідуючих Стебєлєвої Т.В., Царенко Н.С., вихователів старших груп, практичних психологів Немішаївських дошкільних навчальних закладів «Дзвіночок», «Півник».




Епіграфом до методичного моста стали
слова видатного педагога В.О.Сухомлинського: «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, ди­тина продовжує робити сьогодні  те, що ро­била вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань». Саме тому на уроках української мови та математики в перших класах навчального закладу, проведених вчителями Брянцевою А.І., Скрипкою Т.О., застосовано такі  прийоми і методи роботи з шестирічними  дітьми , які забезпечують різноманітну активну практичну діяльність кожного учня; ігрова діяльність є домінуючою під час навчання дітей у 1 класі.


   

Наступність утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи виховання і навчання, що сприяє зближенню умов виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Завдяки цьому перехід до нових умов шкільного навчання першокласників Немішаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 здійснюється з найменшими для дітей психологічними труднощами. При цьому забезпечується природне і
 комфортне їх входження в нові умови, що сприяє підвищенню ефективності виховання і навчання учнів з перших днів перебування в школі.

 

Переглядів: 623 | Додав: Lusi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Корисні лінки
Архів записів




Copyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz