П`ятниця, 26.04.2024, 11:23
            Відділ освіти Бородянської районної державної адміністрації

Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу

Новини Педпреса
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Логин:
Пароль:
Головна » 2015 » Грудень » 16 » Хмарні технології в управлінській діяльності керівника навчального закладу
15:27
Хмарні технології в управлінській діяльності керівника навчального закладу

На часі проблема застосування хмарних технологій в управлінні навчальним закладом. Сьогодення вимагає від керівника школи удосконалення ІКТ-компетентності, а хмарні сервіси модернізують освітній простір сучасного навчального закладу.
Хмарні технології в управлінні – це зручно, сучасно, ефективно. У цьому переконалися   керівників шкіл- учасники семінару-практикуму з теми: "Хмарні технології в управлінській діяльності керівника навчального закладу", який відбувся 16 грудня 2015 року на базі Бабинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів. 

Завідувач методичним кабінетом В.М.Кукілевська відділу освіти  проаналізувала переваги навиків роботи з «хмарами» та визначила конкретні шляхи застосування хмарних технологій в управлінській діяльності.  Під час круглого столу директори Бородянської СЗОШ І-ІІ ступенів Лазутіна О.В. та Тетерівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Пилипенко Р.В., представили моделі інформаційно-освітнього простору закладу освіти. Барановська І.В., заступник директора Клавдіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів продемонструвала віртуальний методичний кабінет закладу освіти та веб-сайт вчителя, як одну із форм професійного портфоліо.


Під час тренінгу керівники одержали навики роботи, покрокові інструкції, алгоритми дій, механізм використання програми Дропбокс.

Всі учасники тренінгу переконалися: «Хмарні технології – це не майбутнє, а сьогодення». 

Переглядів: 710 | Додав: maryka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Корисні лінки
Архів записів




Copyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz